معرفی رمان آدم‌های موازی


معرفی رمان آدم‌های موازی نویسنده : پیاده رو
تاریخ ارسال :‌ 20 بهمن 99
بخش : معرفی کتاب


تا حالا برای‌تان پیش آمده با آدمی برخورد کنید و آن برخورد و آن شخص، مدت‌ها ذهن‌تان را به خود درگیر کند. مثلاً در یک فروشگاه با فروشنده‌ای عصبی، بی‌حواس و ناراحت مواجه شوید که حتی یادش می‌رود بقیه پول شما را پس بدهد. یا در تاکسی کنار مسافری بنشینید و آن مسافر و رفتارهایش، حتی محلِ پیاده شدنش، کنجکاوی برانگیز باشد.
زهره الحمدی، در دومین رمان خود که "آدم‌های موازی" نام دارد، به‌ سراغ چنین آدم‌هایی رفته است. آدم‌های معمولی که به موازات هم، و راوی سه بخش از رمان، یعنی سارا، زندگی می‌کنند. با رفتارها و برخوردهای خود، ذهن سارا را درگیر ماجراهای خود و زندگی‌شان می‌کنند و درنهایت نویسنده قصه‌ای از زندگی آنها می‌سازد که به ابهامات سارا و خوانندگان رمان پاسخ می‌دهد. این قصه‌ها که در سه بخش دیگر با زاویه‌ دیدِ سوم شخص بیان شده‌اند، بیشتر از تخیل خود نویسنده و در قسمتی با الهام از یکی از آثار نمایشی آنتوان چخوف شکل گرفته‌اند.
اشخاص اصلی رمان یا به‌عبارتی قهرمانان آن، سه زن و یک مرد جوان هستند که در شهرکی واقع در حومه‌ی تهران زندگی می‌کنند؛ سارا، معصومه، فرهاد و پرستو ماجراهایی می‌آفرینند یا حوادثی برای‌شان پیش می‌آید که خواندن آنها بی‌شک مورد توجه خواننده قرار خواهد گرفت.
رمان آدم‌های موازی در سه فصلِ دوقستی و 215 صفحه، به‌زودی توسط انتشارات نقش و نگار منتشر می شود.

   لینک کوتاه :

  چاپ صفحه
بیان دیدگاه ها
نام و نام خانوادگی : *
ایمیل :
URL :
دیدگاه شما : *
  کد امنیتی
کد امنیتی :